Gortat i teleTOON+ zachęcili do gry w kosza setki dzieci

Odbywająca się pod patronatem honorowym Ministerstwa Sportu i Turystyki ogólnopolska akcja Akademia Sportu teleTOON+ przyciągnęła ponad 150 tysięcy osób. Jej celem było zachęcanie dzieci do aktywności ruchowej i promocja sportu. Laureaci akcji wezmą udział w treningu ze słynnym koszykarzem – Marcinem Gortatem, a zwycięzca pojedzie do USA. Nagrodzone filmiki nagrane przez uczestników zabawy od czwartku, 21 maja, można zobaczyć na antenie teleTOON+. Partnerem akcji jest Polski Związek Koszykówki.

news

W ciągu pięciu tygodni trwania akcji Akademia Sportu teleTOON+ dzieci nakręciły kilkaset filmików i oddały prawie 60 tysięcy głosów na nagrania swoich rówieśników. Strona akcji odnotowała blisko 250 tysięcy wizyt i prawie 1,2 miliona odsłon. Odwiedziło ją ponad 158 tysięcy osób. Ruch na podstronie poświęconej akcji stanowił 73,5% całego ruchu w serwisie teleTOON+. Uczestnicy przesyłali swoje koszykarskie triki, które były oceniane przez młodych internautów na stronie www.zagrajzgortatem.pl. Piętnaście osób, których filmiki zdobyły najwięcej punktów, zmierzy się z Marcinem Gortatem na boisku 3 lipca w Warszawie. Nazwiska kolejnych piętnastu finalistów wyłoni jury pod przewodnictwem jedynego Polaka grającego w NBA. Pozostali członkowie jury to: Andrzej Biernat – Minister Sportu i Turystyki, Mike Taylor – trener Reprezentacji Polski Mężczyzn, Agnieszka Szott-Hejmej – skrzydłowa Reprezentacji Polski, Adam Waczyński – skrzydłowy Reprezentacji Polski oraz Piotr Wójcik – redaktor BRAVO Sport.

- Założeniem akcji Akademia Sportu teleTOON+ było zaangażowanie dzieci z dużych i małych miejscowości oraz zachęcanie ich do aktywnego udziału w projekcie. Patrząc na liczby, udało się ten cel zrealizować. Pokazaliśmy, że aktywne spędzanie czasu razem z przyjaciółmi, np. wspólna gra w koszykówkę to doskonała zabawa – mówi Agata Papis-Maniecka, brand manager kanałów dziecięcych platformy nc+.

– W dużej mierze było to możliwe dzięki zaangażowaniu Marcina Gortata, Adama Waczyńskiego i Agnieszki Szott-Hejmej z Reprezentacji Polski, trenera Mike’a Taylora, a także Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiego Związku Koszykówki – dodaje Papis-Maniecka.

Fragmenty filmików zrealizowanych przez laureatów Akademii Sportu teleTOON+ będzie można zobaczyć na antenie stacji teleTOON+, organizatora akcji. Pierwsza emisja odbyła się w czwartek, 21 maja o godz. 18:15 po serialu „Koszykarze”. Każdego dnia o tej godzinie pokazywane będą najlepsze momenty z trzech zwycięskich nagrań. Powtórki zaplanowano na godzinę 7:35.

Partnerami akcji są: Fundacja MG13, Polski Związek Koszykówki, akcja „STOP Zwolnieniom z WF-u oraz magazyny BRAVO, BRAVO Sport i telewizja CANAL+ SPORT. Patronat honorowy nad akcją objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.
 

udostępnij