Wnioski akredytacyjne na DGBC w Accredito.com

Przedstawiciele mediów mogą już składać wnioski akredytacyjne na Turniej Finałowy Pucharu Polski mężczyzn – Dąbrowa Górnicza Basket Cup, który odbędzie się od 18 do 21 lutego. Cała procedura odbywa się przez system Accredito.com.

Konto dziennikarza w systemie Accredito.com można zarejestrować pod adresem www.accredito.com/pzkosz lub www.accredito.com/plk Należy wybrać opcję „Rejestracja” i „Zarejestruj konto dziennikarza”. Po wypełnieniu formularza konto zostanie zarejestrowane w systemie. Na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail wysłana zostanie wiadomość, w której znajdzie się opcja „potwierdź” pozwalająca na aktywację konta w systemie.

Po zalogowaniu do systemu warto przypisać swoje konto do redakcji, którą się reprezentuje. Można to uczynić wybierając w menu opcję „Redakcje”. Jeśli Państwa redakcji nie ma liście, konieczne będzie jej zarejestrowanie w systemie Accredito.com. Więcej informacji o tym jak zarejestrować redakcję znajduje się pod adresem www.accredito.com/faq/editor

Jeśli chcą Państwo otrzymywać informacje prasowe od PZKosz lub PLK oraz informacje o procesach akredytacyjnych prosimy po zalogowaniu o wybranie opcji „Biura Prasowe” i na liście biur przy nazwie PZKosz i PLK wybranie opcji „Subskrybuj”. 

Jeśli będą Państwo zainteresowani złożeniem wniosku akredytacyjnego można tego dokonać wybierając opcję „Akredytuj”. Wszystkie procesy akredytacyjne prowadzone przez PZKosz i PLK znajdą Państwo również zawsze bezpośrednio na stronie naszego biura pod adresem www.accredito.com/pzkosz i www.accredito.com/plk

Więcej informacji dotyczących korzystania z systemu Accredito.com przez dziennikarzy znajdą Państwo pod adresem: www.accredito.com/faq/reporter

- Z Accredito korzysta już wiele klubów, lig i związków sportowych w Polsce. To system, który pozwala na sprawną komunikację. W bazie mają wielu przedstawicieli mediów i redakcji zainteresowanych różnymi dyscyplinami. Dla nas jest to możliwość dotarcia do szerszego grona dziennikarzy, a także ujednolicenia naszych działań - mówi Michał Pacuda, PR Manager PLK i PZKosz.

 

udostępnij