Krajowa Spółka Cukrowa nadal wspiera polską koszykówkę

Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) nadal będzie Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3x3, a także Partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL. Nowa umowa będzie obowiązywała do końca września 2022 roku.

news

- Cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa postanowiła przedłużyć dotychczasową współpracę z polską koszykówką. Cenimy przede wszystkim długofalowe projekty, a to jeden z nich. Dzięki temu marki Polski Cukier i Polskie Przetwory są coraz lepiej widoczne podczas meczów nie tylko Energa Basket Ligi, ale także reprezentacji Polski. 2022 rok to kolejny rok pełen wyzwań i możliwości, z mistrzostwami Europy na czele. Jestem przekonany, że razem z Krajową Spółką Cukrową przeżyjemy mnóstwo pozytywnych sportowych emocji - powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

- Z wielką satysfakcją przedłużamy umowę z Polskim Związkiem Koszykówki oraz Polską Ligą Koszykówki. Formuła naszej współpracy sprawdziła się doskonale i dzięki temu możemy kontynuować nasze wspólne działania na rzecz rozwoju koszykówki w naszym kraju. Mówimy tu zarówno o Reprezentacji Polski w koszykówce, która bardzo dobrze radzi sobie w rozgrywkach międzynarodowych, ale nie zapominamy również o rozgrywkach Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, w których to także wspieramy drużyny z Bydgoszczy, Lublina, Torunia oraz Włocławka. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. będąc, śmiało mogę powiedzieć, jednym z mecenasów polskiego sportu, pokazuje siebie jako spółkę odpowiedzialna społecznie. Zaangażowanie Spółki w sport przekłada się na wzrost rozpoznawalności produktów i marek Polski Cukier, Polskie Przetwory i Frutuś. To pozwala nam tym samym zwiększać sprzedaż naszych produktów, chociażby w nowym sklepie internetowym Polskie-Smaki.pl. Pragnę jeszcze raz podkreślić, że cieszymy się z tej współpracy i jest ona obopólnie korzystna - ocenia Tomasz Rega, Członek Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

 

 

Krajowa Spółka Cukrowa ponownie będzie promowała swoje dwie główne marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. Logo Polskiego Cukru - tak jak poprzednio - zobaczymy na spodenkach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3x3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również Partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2021/2022.


Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie. W roku obrotowym 2018/2019 udział Krajowej Spółki Cukrowej S.A. w polskim rynku cukru wynosił ok. 40%. Odbiorcami produktów spółki sprzedawanych pod marką „Polski Cukier" są zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. W skład koncernu wchodzą oddziały: 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice), Terminal Cukrowy w Gdańsku, Zakład „Polskie Przetwory” we Włocławku oraz kilka produkcyjnych spółek zależnych, m.in.: Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „Młyny Stoisław”, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego „Trzemeszno”, Fabryka Cukierków „Pszczółka”.

 

 

udostępnij