Podjęcie współpracy z agencją Bonivest Polska to kolejny etap zmian wprowadzanych przez nowy zarząd PZKosz. Władze Związku dążą do wzmocnienia i ujednolicenia prowadzonej polityki informacyjnej, której głównymi założeniami są: otwarcie na dialog, zwiększenie transparentności prowadzonych działań oraz angażowanie społeczeństwa w rozwój dyscypliny.
– Zależy nam na tym, aby wzbogacić medialny i społeczny obraz Związku oraz dyscypliny jaką on reprezentuje. Zdecydowaliśmy się na wsparcie agencji, ponieważ pragniemy podnieść społeczną świadomość na temat planów i wizji Związku, a także zaprosić wszystkich miłośników koszykówki do współtworzenia tej dyscypliny – mówi Grzegorz Bachański, prezes PZKosz.
Celem realizowanej strategii komunikacyjnej będzie wzmocnienie zainteresowania koszykówką, ze szczególnym akcentem na popularyzację tej dyscypliny wśród dzieci i młodzieży. Planowane działania mają prowadzić do jak najefektywniejszego wykorzystania potencjału dyscypliny oraz zwiększenia jej rozpoznawalności w mediach.
– Będziemy dążyć do tego, aby PZKosz był odbierany przez media i społeczeństwo jako jednolita struktura organizacyjna mająca jasno określoną strategię rozwoju i wyraźnie wytyczone cele. Chcemy budować tożsamość polskiej koszykówki, starając się stworzyć trwały fundament, na którym będzie można realizować kolejne działania mające na celu popularyzację tej dyscypliny – dodaje Grzegorz Bachański.
Kolejnym etapem zmian planowanych przez PZKosz w zakresie komunikacji będzie wzmocnienie komunikacji wewnętrznej Związku poprzez stworzenie i wdrożenie właściwych procedur umożliwiających najefektywniejszy przepływ informacji oraz dobór odpowiednich narzędzi komunikacji wewnętrznej.