Gdzie sport staje się biznesem

Zbliża się VI edycja Międzynarodowej Konferencji Dni Marketingu Sportowego. Wielkie święto polskiego sportu i biznesu odbędzie się 8-9 listopada 2007 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
Dla klubów bezpośrednio związanych z PZKosz, PLK oraz PLKK przygotowano specjalną ofertę udziału z 20% rabatem.

W tegorocznych Dniach Marketingu Sportowego weźmie udział blisko 300 osób, które w ciągu dwóch dni konferencji wysłuchają łącznie 40 wystąpień uznanych autorytetów w dziedzinie biznesu sportowego. Zaprezentowane zostaną rozwiązania w zakresie prowadzenia marketingu w klubach i związkach sportowych, event marketingu, sponsoringu oraz mediów. Jeden z modułów poświęcony będzie również organizacji przez Polskę Euro 2012.

Prelekcje wygłoszą m.in.: Mariusz Bober (Prezes Zarządu, KGHM Ecoren), Bartosz Dobrzyński (Sport Marketing Manager, Kompania Piwowarska), Jerzy Ciszewski (Prezes Zarządu, Ciszewski PR), Hendrik Schiphorst (Senior Director, Hamburger SV), Matthias Pietza (Vice President, International Management Group Germany) oraz Ian Randell (Chief Executive, The PGAs of Europe).

Dni Marketingu Sportowego to od 2002 roku największe spotkanie środowiska biznesowego i sportowego w Polsce. Kilkuset uczestników, goście z kraju i zagranicy dzielą się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i opiniami z zakresu marketingu sportowego. Konferencja wyznacza nowe trendy, promuje najlepsze rozwiązania, budzi świadomość szans i zagrożeń w obszarze biznesu sportowego.

Konferencji towarzyszy IV Gala Sportu i Biznesu (8-9 listopada br., Multikino Złote Tarasy w Warszawie), w trakcie której przyznane zostaną Nagrody Biznesu Sportowego DEMES 2007. Nagrody promują najciekawsze inicjatywy w obszarze marketingu sportowego w Polsce. Gala gromadzi szereg wybitnych osobistości świata biznesu, sportu, mediów, nauki i sceny artystycznej.

Więcej informacji o wydarzeniach: www.dms.sbf.pl oraz www.statuetkidemes.pl

udostępnij