Zobacz też: informacje szczegółowe | karta zgłoszenia | regulamin | przepisy gry
Na tegoroczną edycję Festiwalu klub zaprasza zespoły chłopców i dziewcząt z roczników 2001 i 2002/3 (przewidywany udział 64 zespołów) W czasie Festiwalu zaplanowano wiele atrakcji:
- Turniej koszykówki - każdy zespół rozegra min. 5 spotkań w swojej kategorii wiekowej – po raz pierwszy na Festiwalu w pełnym wymiarze czasowym 4x10min.
- Konkursy sportowe z atrakcyjnymi nagrodami – rzutów osobistych zawodników; rzutów osobistych trenerów; rzutów z trzech pozycji; wsadów na kosz 2,60
- Konkursy o tematyce sportowej z cennymi nagrodami
- Dyskotekę – Basket Party
- Mecze pokazowe
- Turniej Mini – PiterBasketu – nowej odmiany koszykówki
- Pokazy Cheerleaders
- Basket Loteria – loteria, w której każdy los wygrywa
- Spotkanie integracyjne trenerów
W czasie Festiwalu wśród jego wszystkich uczestników rozlosowane zostaną cenne nagrody - na poprzednich imprezach były to wycieczki zagraniczne oraz sprzęt elektroniczny. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy zestaw gadżetów Festiwalu oraz upominki od sponsorów. Pierwsze cztery zespoły w każdej kategorii otrzymają puchary, medale oraz nagrody rzeczowe. Na imprezie wybrani zostaną MVP, All Stars oraz Najlepszego Strzelca każdej kategorii, a także MVP każdego zespołu. Wszyscy wyróżnieni otrzymają nagrody.
1. Termin Festiwalu i Miejsce Rozgrywania Zawodów
10-13.10.2013 obiekty sportowe i szkolne na terenie miasta Legionowo
UWAGA: Organizator nie zapewnia stałego transportu pomiędzy obiektami.
2. Opłaty:
Uczestnicy 160 zł / 45 EUR - noclegi 10-13.10; wyżywienie od śniadania 11.10 do obiadu 13.10.
UWAGA: Opłata dotyczy wszystkich uczestników, zawodników, trenerów, opiekunów, kierowców
Wpisowe od zespołu 250 zł / 70 EUR
Wadium od zespołu 200zł / 50 EUR płatne na miejscu - kwota zostanie zwrócona po zakończeniu Festiwalu.
3. Zakwaterowanie:
Sale lekcyjne szkół udostępnione od 10.10 około godziny 16.00; organizatorzy zapewniają: jedna sala dla jednej ekipy wyposażona w materace harcerskie - należy zabrać własne śpiwory.
4. Wyżywienie:
Posiłki serwują stołówki szkolne na terenie zakwaterowania.
5. Zgłoszenia:
Kartę Zgłoszeniową należy przesyłać do dnia 04.10.2013 na adres e-mail marek.kirkowski@wp.pl .Wpisowe i opłaty za uczestników i opiekunów należy wpłacić na konto MKK. Bank BGŻ: 57203000451110000002770660 z dopiskiem Festiwal Koszykówki do dnia 07.10.2013
O zakwalifikowaniu zespołów do turnieju decyduje organizator.
6. Szczegółowe informacje:
Szczegółowych informacji udziela MAREK KIRKOWSKI – 0-604-601-880
Więcej informacji na: www.pivotcup.com.pl