Intermarché oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski

Sieć supermarketów Intermarché została oficjalnym sponsorem koszykarskiej reprezentacji Polski, która przygotowuje się do EuroBasketu na Słowenii.
news

Intermarché to marka doskonale znana kibicom koszykówki w całej Polsce. Jest tytularnym sponsorem Pucharu Polski, Intermarché Basket Cup. Ponadto firma wspiera również mistrzów Polski - zespół Stelmetu Zielona Góra.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że sieć Intermarché postanowiła rozszerzyć swoją współpracę z koszykówką. Tym razem marka będzie wspierać najwyższy możliwy poziom rywalizacji, czyli reprezentację Polski. Dla nas to potwierdzenie, że kadra ma spory potencjał, nie tylko sportowy, ale też marketingowy - mówi Dariusz Pućka, dyrektor marketingu w Polskim Związku Koszykówki.

- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz większe grono sympatyków. Intermarché od lat wspiera polską koszykówkę. Sieć znacznie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu basketu w Zielonej Górze, a od dwóch lat wspiera rywalizację klubów w Pucharze Polski nadając tym rozgrywką nową formułę. Teraz nastał czas na reprezentację, która posiada ogromny potencjał i duże szanse na zdobycie medalu podczas zbliżających się Mistrzostw Europy – mówi Janusz Jasiński, pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami Intermarché i Bricomarché.

Intermarché to sieć niespełna 190 supermarketów spożywczo-przemysłowych zlokalizowanych w całej Polsce. W 2012 roku została wybrana jako Superbrand w kategorii "Sieci handlowe i usługowe w Polsce", a w tym roku otrzymała tytuł "Retailer of the year”. Intermarché jest liderem w kategorii liczby przymarketeowych stacji paliw w Polsce.

Bricomarché to sieć supermarketów typu „dom i ogród” o średniej powierzchni handlowej wynoszącej 1400 m2. W ciągu 13 lat działalności na polskim rynku, Bricomarché stała się drugą co do wielkości siecią franczyzową branży DIY („zrób to sam”) w kraju.

Grupa Muszkieterów

Jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które z sukcesem zarządza siecią ponad 3500 punktów handlowych. Siłą Grupy Muszkieterów jest jej organizacja opierająca się na trzech podstawowych zasadach: przedsiębiorczości, niezależność we współzależności oraz specjalizacji poszczególnych sieci. Właściciele sklepów zrzeszeni w Grupie nazywani są Muszkieterami i pełnią podwójną funkcję kierowniczą: z jednej strony są szefami przedsiębiorstwa, które sami tworzą, a z drugiej pełnią funkcję zarządcze w ramach centralnych struktur Grupy Muszkieterów. Jest to podstawowa zasada, która odróżnia ich od innych sieci franczyzowych.

udostępnij