Udane okienko również w mediach społecznościowych

Blisko 3 miliony zasięgu, 200 tysięcy interakcji, 150 tysięcy polubień - to wyniki KoszKadry w mediach społecznościowych tylko w czasie ostatniego okienka reprezentacyjnego! Na oficjalnych profilach i stronie internetowej kadry działo się naprawdę sporo.

news Zdjęcia | Andrzej Romański

 

 

 

Przy okazji rozpoczęcia zgrupowania w Warszawie, kadra spotkała się z Ministrem Sportu i Turystyki Witoldem Bańką.

 

 

 

W ERGO Arenie kibice zobaczyli występy Roksany Węgiel i Kamila Bednarka.

 

 

Przed spotkaniem Prezes PZKosz Radosław Piesiewicz oraz Prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik wręczyli Adamowi Waczyńskiemu symboliczny klucz do auta marki Suzuki.

 

 

W przerwie meczu Polska - Holandia uhonorowani zostali Andrzej Chmarzyński, Mieczysław Łopatka i Włodzimierz Trams, czyli uczestnicy Mistrzostw Świata z 1967 roku. Od Radosława Piesiewicza, Prezesa PZKosz oraz Grzegorza Bachańskiego, Wiceprezesa PZKosz otrzymali pamiątkowe koszulki.

 

 

Ceremonia zakończenia udanych dla Polski kwalifikacji do Mistrzostw Świata została zaplanowana w chińskim stylu.

 

 

Koszykarze oraz sztab szkoleniowy po meczu otrzymali okolicznościowe koszulki “China 2019 Made in Poland” z rąk Witolda Bańki, Ministra Sportu i Turystyki, Radosława Piesiewicza, Prezesa PZKosz, Jacka Kościelniaka, Wiceprezesa Zarządu Energa SA oraz Piotra Dulnika, Prezesa Suzuki Motor Poland.

 

 

Mateusz Ponitka z okazji setnego występu w kadrze otrzymał od Radosława Piesiewicza, Prezesa PZKosz wyjątkową koszulkę.

 

 

W trakcie tygodniowego zgrupowania m.in. na stronie internetowej KoszKadra.pl pojawiło się 10 galerii zdjęć.

 

 

Ekipa KoszKadra.pl przygotowała również 12 różnych materiałów wideo na YouTube. Krótsze formy pojawiały się również na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

 

 

udostępnij